Klaag maar raak

Trots op je nieuwe sokken? Bezorgd over de mogelijke overstroming van de Gelderse vallei bij een zeespiegelstijging van 200 meter?

Re: Klaag maar raak

Berichtdoor Bart P » zo jun 06, 2010 9:19 pm

En het internet ligt er voor het derde weekend op rij uit, volgens een afdelingsgenoot. Blij dat ik in Warnsveld ben gebleven om buien op te wachten die niet kwamen >_>

Edit: natuurlijk precies op maandag 8.00u was de storing verholpen. Toch maar even gebeld, en de telefonist werd er zelf ook een beetje moe van. De bokkende server is de verantwoordelijkheid van een andere afdeling, en hij raadde mij aan om een klacht te sturen naar servicedesk.it@wur.nl, dan zouden zij het doorsturen. Ik raad jullie aan om dat ook te doen.
Laatst bijgewerkt door Bart P op ma jun 07, 2010 8:32 am, in het totaal 1 keer bewerkt
't Weer is as 'n kindergat: efkes dreuge en zo weer nat
Bart P
Commissielid

Berichtdoor Annette » ma jun 07, 2010 8:24 am

En het internet ligt er voor het derde weekend op rij uit, volgens een afdelingsgenoot.

Bij mij ook. *zucht* Ik was de website van SPLIT aan het uploaden en toen verdween elk signaal. Pas vanochtend kon ik de schade opnemen ::(

Blij dat ik in Warnsveld ben gebleven om buien op te wachten die niet kwamen >_>

Bij ons heeft het de hele dag geregend ::( Ik had me verheugd op nog een klein beetje zon in de ochtend, maar zelfs dat was me niet gegund.

Edit: natuurlijk precies op maandag 8.00u was de storing verholpen. Toch maar even gebeld, en de telefonist werd er zelf ook een beetje moe van. De bokkende server is de verantwoordelijkheid van een andere afdeling, en hij raadde mij aan om een klacht te sturen naar servicedeskt.it@wur.nl, dan zouden zij het doorsturen. Ik raad jullie aan om dat ook te doen.

Gedaan.
Annette
Commissielid

Berichtdoor Maaik » ma jun 07, 2010 8:33 am

Gedaan, word er op z'n zachts gezegd wel moe van.
Bodem rocks.
Maaik
Commissielid

Berichtdoor KarinW » ma jun 07, 2010 12:26 pm

Source:
HomeWURk - support page

07-06-2010 Problems with HomeWURk (UPDATE)
After resetting the DHCP server the problems should be over now. The problems might be caused by a faulty student computer which caused the server to malfunction. The responsible connection has been disconnected

07-06-2010 Problems with HomeWURk
The last three weekends HomeWURk has experienced major network problems. Internet access was random disabled in several locations. FB-IT is aware of these problems and is working to solve them.

Some of the problems (part of the Haarweg network) were caused by students which connected a router the wrong way. Keep in mind that the use of a router is forbidden in HomeWURk and by doing so you might disrupt the network functionality for all other users in your building. The penalty for causing HomeWURk problems by using a router is disabling of your connection
KarinW

Berichtdoor Bart P » ma jun 07, 2010 12:35 pm

Allemaal heel leuk en aardig maar je netwerk is gewoon brak als hij van één verkeerde router op zn gat gaat...
Bart P
Commissielid

Berichtdoor Maaik » ma jun 07, 2010 4:38 pm

Ja inderdaad. Sowieso hadden ze ook wel iets eerder achter het probleem kunnen komen dan na drie weken...
Bodem rocks.
Maaik
Commissielid

Berichtdoor Bart P » ma jun 07, 2010 10:12 pm

(&^*%*&^*(%^(&, weer storing :A: :A: :A:
Bart P
Commissielid

Berichtdoor Annette » di jun 08, 2010 7:52 am

Bart P schreef:(&^*%*&^*(%^(&, weer storing :A: :A: :A:

Ja en vanochtend weer. Ik ben er zelfs niet zeker van of ik dit bericht nog wel kan posten voordat internet eruit ligt. Snel op 'bevestig' drukken dus maar.
Annette
Commissielid

Berichtdoor Bart » di jun 08, 2010 9:34 pm

Ha, ik heb een router tussen mijn internetverbinding en pc/laptop/etc hangen :applaus:
Sorry voor het ongemak ^_^
Bart vS | Website
Linux is user friendly - it's just picky about it's friends.
Bart
Site Admin

Berichtdoor Bart P » di jun 15, 2010 4:31 pm

Weer problemen :A:

Inmiddels ligt het aan Idealis volgens de ICT-helpdesk. Maar eens wat huur in gaan houden dan :ninja:
Bart P
Commissielid

Berichtdoor Annette » zo jun 20, 2010 1:31 pm

En nu ligt de mail eruit.....
Annette
Commissielid

Berichtdoor Bart P » di jun 22, 2010 2:26 pm

Mijn ticket is "geschorst", omdat ze wachten op een derde partij (Idealis). Ze vroegen eerst of ze het mochten sluiten. Het probleem is nog niet opgelost, dus dat heb ik geweigerd >_>
Bart P
Commissielid

Berichtdoor Nauta » zo jul 04, 2010 9:49 pm

Volgens mij had dit weekend iemand een bel en ventiel nodig bij de haagsteeg. Deze zijn namelijk ontvreemd van mijn fiets! :@ :@ :@ Hoe sneu is dat... In Rotterdam nemen ze je hele fiets tenminste mee. Raar volk die WaJo's...

Ik wilde mn band plakken, maar een kapotte binnenband bleek al snel niet de oorzaak te zijn van mij lege band ;)
Nauta
Commissielid

Berichtdoor Bart P » do jul 22, 2010 7:57 pm

Bart P schreef:Mijn ticket is "geschorst", omdat ze wachten op een derde partij (Idealis). Ze vroegen eerst of ze het mochten sluiten. Het probleem is nog niet opgelost, dus dat heb ik geweigerd >_>

En het ticket is gesloten:

"Met het plaatsen van nieuwe apparatuur (DHCP server) zijn de recente netwerk problemen opgelost. Uitval van het netwerk kan echter nog steeds veroorzaakt worden door ongeoorloofd gebruik van netwerkapparatuur van medebewoners.
Mogelijk worden er in de toekomst nog afspraken gemaakt over het ondersteuningsniveau. Op dit moment zijn er geen afspraken tussen Idealis en WUR-IT over support buiten kantoortijden."

Dus het probleem lag toch niet bij de studenten en/of Idealis >_>
Bart P
Commissielid

Berichtdoor Bart » zo aug 08, 2010 11:09 am

Bart P schreef:Afbeelding

Ook leuk:

If Operating Systems Ran The Airlines...

Mac Airlines

All the stewards, captains, baggage handlers, and ticket agents look and act exactly the same. Every time you ask questions about details, you are gently but firmly told that you don't need to know, don't want to know, and everything will be done for you without your ever having to know, so just shut up.

Windows Air
The terminal is pretty and colourful, with friendly stewards, easy baggage check and boarding, and a smooth take-off. After about 10 minutes in the air, the plane explodes with no warning whatsoever.

Windows NT Air
Just like Windows Air, but costs more, uses much bigger planes, and takes out all the other aircraft within a 40-mile radius when it explodes.

Linux Air
Disgruntled employees of all the other OS airlines decide to start their own airline. They build the planes, ticket counters, and pave the runways themselves. They charge a small fee to cover the cost of printing the ticket, but you can also download and print the ticket yourself.

When you board the plane, you are given a seat, four bolts, a wrench and a copy of the seat-HOWTO.html. Once settled, the fully adjustable seat is very comfortable, the plane leaves and arrives on time without a single problem, the in-flight meal is wonderful. You try to tell customers of the other airlines about the great trip, but all they can say is, "You had to do what with the seat?"
Bart vS | Website
Linux is user friendly - it's just picky about it's friends.
Bart
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar Kletsforum